همه با هم در برابر ویروس کرونا (بیانیه و اقدامات)

همه با هم در برابر ویروس کرونا

اینک زمانی است که باید سهم خود را در رفع بحران کرونا بپردازیم

همکار و دوست گرامی،

در طول بیش از ۴۰ سال فعالیت در حوزه‌ی سلامت، همواره حمایت از همکاران و همراهی با مشتریان را رسالت خویش دانسته‌‌ایم. امروزه همه‌ی ما شرایطی را تجربه می‌کنیم که مشابه آن را هیچگاه پیش‌تر تجربه نکرده‌ایم. غلبه بر چالش‌های ناشی از ویروس کرونا، ماموریت و انگیزه‌ی ما در پل‌ایده‌آل‌پارس و پل‌ایده‌آل‌تجهیز است تا حتی در این شرایط فوق العاده دشوار، با تمام توان خود، در کنار شما باشیم.
با توجه به کاربرد محصولات ما در آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها و عدم امکان توقف فعالیت در این بازه‌ی زمانی، ما تمهیدات موثر و جامعی برای اطمینان از حفظ سلامت همکاران از یک سو و حفظ کیفیت و کمیت تولیدات اندیشیده‌ایم و اجرای مداوم و سریع این تمهیدات باعث شده است تا بتوانیم تعهدات خود را به بهترین نحو اجرایی نماییم.
در همین راستا جهت اطمینان خاطر از حفظ سلامت همکاران، مشتریان و پرسنل اعلام می‌کنیم:

  • مکان‌های تولید و لجستیک ما به صورت پیوسته ضدعفونی و محافظت می‌گردند.
  • تمامی پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی در تمامی زنجیره تولید و توزیع به صورت سختگیرانه جهت جلوگیری از شیوع ویروس رعایت می‌گردند.
  • اطلاع‌رسانی‌های لازم همواره از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی در اختیار همـکاران و مشـتریان قرار می‌گیرند.
  • در کنار اقدامات صورت گرفته، در دفتر مرکزی شرکت، پاسخگوی تماس شما هستیم و با بروزرسانی سایت شرکت تلاش نموده‌ایم تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.
  • لازم به ذکر است همه‌ی ما بخشی از این واقعه هستیم و اینک زمانی است که باید سهم خود را در رفع این بحران بپردازیم و در همین رابطه اعلام می‌نماییم «قیمت تولیدات شرکت پل‌ایده‌آل‌پارس و پل‌‌ایده‌آل‌تجهیز تا آخر اردیبهشت سال ۱۳۹۹ افزایش نخواهند داشت».

در این شرایط ضمن ارزوی سلامت، از شما دعوت می‌نماییم تا با رعایت توصیه‌های بهداشتی و رفتاری موثق، از خودتان، خانواده و دوستان و مردم پیرامون خود مراقبت نمایید.
با احترام و آرزوی سلامتی

شرکت پل‌ ایده‌ آل‌ پارس و پل‌ایده‌ آل‌ تجهیز