برندگان جوایز شانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی ایران

برندگان کنگره ایمونولوژی 1402

همکار گرامی

از اینکه در شانزدهمین کنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی همراه شما بودیم، بسیار خرسندیم. سلامت ملی مدیون تلاش‌های بی‌دریغ متخصصین علوم آزمایشگاهی است. شرکت‌پل‌ایده‌آل پارس به رسم یادبود و جهت تقدیر از شما، 50 کتاب اطلس آزمایشگاهی را به شرکت کنندگان این کنگره اهدا می‌نماید. 15 کتاب در مراسم اختتامیه کنگره بین حضار گرامی تقدیم گردید. 35 عدد کتاب دیگر نیز به قید قرعه تقدیم شرکت کنندگان این کنگره خواهد شد.

توجهشرکت پل‌ایده‌آل‌پارس برای همکارانی که در شانزدهمین کنگره ایمونولوژی و آلرژی ثبت نام نموده، اما در قرعه‌کشی برنده نشده‌اند، هدیه‌ای دیگر در نظر گرفته استشما می‌توانید با خرید محصولات شرکت پل‌ایده‌آل‌پارس و پل‌ایده‌‌آل‌تجهیز تا 10ام خرداد ماه 1402 از تخفیف 10 درصدی روی مبلغ کل خرید خود بهره‌مند شوید.

توجه داشته باشید که این مهلت تمدید نخواهد شد

جهت بهره‌مندی از این تخفیف و سفارش محصول خود، می‌توانید با شماره دفتر مرکزی (88545922-021) تماس بگیرید. لطفا اطلاعات خود را به صورت کامل به همکاران ما اطلاع دهید و حتما ذکر نمایید که در این کنگره شرکت داشته‌اید. 

برای اطلاع از لیست اسامی برندگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

خبر خوب این است که شرکت پل‌ایده‌آل‌پارس قصد دارد به زودی کتاب “اصول پایه طب آزمایشگاهی بیماری‌های کبدی” را به صورت رایگان و به قید قرعه بین همکاران آزمایشگاهی توزیع نماید. اطلاعات قرعه کشی و نحوه اهدای این هدیه در شبکه های اجتماعی شرکت منتشر خواهد شد.

برای دریافت جدیدترین اخبار، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: